mexico2014.reismee.nl

Rio de rapaces (2)

Vandaag vroeg opgestaan en naar een lagune gereden , La Mancha. Een smalle opening verbindt dit meer met de Golf van Mexico. Op een zandbak zaten verscheidene reuzensterns, sandwich sterns en bruine pelikanen. Vervolgens naar ruïnes van de Maya's op een berg met uitzicht over zee. Behalve een visarend en een slechtvalk waren er niet zoveel vogels te zien. Wel ontmoetten we een groep vogelaars waar we verder de dag mee optrokken. Onder andere een Amerikaan die alle interessante vogelplekken in de staat Veracruz beschreven heeft. Met hen wezen eten, een salade van garnalen, inktvis en slakken, met tomaat en koriander . Heerlijk. Ik moet natuurlijk aan mijn dieet denken, en daar passen deze perfect in! Daarna zijn we weer naar het uitkijkpunt van gisteren gereden. Het was vandaag nog spectaculairder dan gisteren. TiendDuizenden buizerds, enkele honderden ooievaars en witte pelikanen. Ivm slecht internet volgen de foto's later! Tot morgen!

Reacties

Reacties

Ria

Wauw Nico, ik ben niet echt een vogelaar, maar het klinkt fantastisch en ik ben benieuwd naar de foto's

Johan

Klinkt goed! Tienduizenden buizerds... ik kan het me niet echt voorstellen.
groeten,
Johan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!